Wednesday, February 24, 2010

कविता-

मैले अरुको हेरेरै प्रेम गरेछु
मैले अरुको सिकेरै प्रेम गरेछु!!
मैले थाहा नपाएरै प्रेम गरेंछु
मैले नचिनेरै प्रेम गरेंछु!!
पछिबाट पो थाहा लाग्यो
मैले नबुझेरै पो प्रेम गरेछु!!

साच्चै मैले उसलाई नभेटेरै प्रेम गरेंछु
मैले उसलाई नदेखेरै प्रेम गरेंछु!!
बास बिनाको प्रेम गरेंछु
आस बिनाको प्रेम गरेछु!!
लाश भित्रको प्रेम गरेछु
गर्दा-गर्दै साथ बिनाको पो प्रेम गरेंछु!!

हुँदा-हुँदा मिलन बिनाको प्रेम गरेंछु
पर्खाई भित्रको प्रेम गरेछु!!
याद भित्रको प्रेम गरेछु
हिर्दय भित्रको प्रेम गरेछु!!
पछि बाट पो होस् फिर्यो मैले त
भविस्य बिनाको पो प्रेम गरेछु!!

हाँसो भित्रको प्रेम गरेंछु
आँसु भित्रको प्रेम गरेंछु!!
आफुलाई भूलाउन प्रेम गरेछु
मैले भूल भित्रको प्रेम गरेछु!!
जीवन डामाडोल हुँदा पो थाहा भो
मैले त काँडे सूल भित्रको पो प्रेम गरेंछु!!

ओहो! मैले प्रेम भित्रको प्रेम गरेछु
कविता भित्रको प्रेम गरेछु!!
एकादेशको कथा भित्रको प्रेम गरेछु
नफर्कने इतिहास भित्रको प्रेम गरेंछु!!
मुटु साच्चै दुख्दा पो थाहा भो
मैले त चोखो प्रेम भित्रको प्रेम पो गरेछु!!

आवाज र आस्था भित्रको प्रेम गरेछु
तस्विर र मौनता भित्रको प्रेम गरेछु!!
गित र संगीत भित्रको प्रेम गरेछु
कविता-लेख भित्रकै प्रेम गरेंछु!!
झल्याँस् बिउँझिन्दा पो थाहा भो
हे,,हे,,म त मध्य रातको सपना भित्र पो परेछु!!

मिना बान्तवा "मृदु"

2 comments: